Letiltotta a Youtube a korábban szankciók alá vont ellenzéki tévécsatornákat

Szerző: | 2021.04.24., 17:36 | Közélet

Kép forrása: firstregion.com.ua

A Youtube letiltotta Ukrajnában a szankciók alá eső ellenzéki ZIK, 112 Ukrajina és a NewsOne tévécsatornák sugárzását – közölte az UNIAN hírügynökség április 24-én.

Február 2-án Volodimir Zelenszkij ukrán elnök gyakorlatilag megvonta az említett tévécsatornák működési jogát, illetve öt évre szóló büntetőintézkedéseket vezetett be a tulajdonosuk, Tarasz Kozak ellenzéki politikus ellen. Ezután a három tévé adásait már csak a Youtube videómegosztó portálon lehetett nyomon követni.

Ugyan a tévécsatornák megjelennek a Youtube keresőjében, megnyitáskor azonban az alábbi felirat jelenik meg: „Ez a tv-csatorna az Ön országában nem elérhető”.

A kárpátaljai megyei tanács négy frakciója, köztük a Kárpátaljai Magyar Kulturális Szövetség (KMKSZ) korábban felhívással fordult Volodimir Zelenszkij elnökhöz, követelve a Viktor Medvedcsuk Moszkva-barát oligarchához köthető három televízió és a tulajdonosuk ellen hozott szankció feloldását.

Kárpátalja.ma

Pin It on Pinterest

Share This