Kormánykritikus rádiót és televíziót kapcsoltak le Oroszországban

Korlátozta a kormánykritikus orosz Echo Moszkvi rádióállomás és az ellenzéki Dozsgy online televízió adásának foghatóságát az orosz tömegtájékoztatási és távközlési felügyelet (Roszkomnadzor).

    A Roszkomnadzor szerint a két tömegtájékoztatási eszköz rendszeresen és célzottan közölt hamis információkat Oroszország ukrajnai “különleges hadműveletéről”.

A hatóság a főügyészség követelésére döntött az Echo Moszkvi és a Dozsgy betiltása mellett.

Forrás: MTI